شنبه 15 اردیبهشت 1403

 محمد محمودیان | اعتمادآنلاین

محمد محمودیان :

 کسب درآمد پایدار موجب ارتقا مدیریت شهری می گردد .

 
محمد محمودیان :
کسب درآمد پایدار موجب ارتقا مدیریت شهری می گردد .
/چهار راهکار محمودیان برای کسب درآمد پایدار شهرداری رشت
 
 
سرویس ویژه انتخابات - لازمه هر عملکردی تامین اعتبار برای اجرای طرحهاست و این موضوع می تواند در جامعه مصداق داشته باشد . در یک خانواده ، جامعه شهری ، استانی و کشور بحث تامین بودجه حیاتی است و برای استقلال بودجه ای لازم است برای تامین آن راهکارهای بنیادین و اساسی را ارائه نمود .
 
محمد محمودیان : کسب درآمد پایدار موجب ارتقا مدیریت شهری می گردد ./چهار راهکار محمودیان برای کسب درآمد پایدار شهرداری رشت
 
🔶محمد محمودیان کانیدید ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر با اشاره به اهمیت الگو پذیری از بزرگان دین اشاره نمود و افزود : امام خمینی (ره) شخصیتی تکرار نشدنی در تاریخ ایران است که تواضع و علاقه ایشان به خدمت به مردم باید الگویی برای همه مدیران و مسئولان باشد.
 
🔶وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تاکید بر انتخاب افراد بر اساس کارنامه و ذکر این جمله از ایشان که فرمودند «به عمل کار برآید»، گفت: در انتخابات پیش رو باید بکوشیم به جای توجه به شعارهایی که تحقق آنها ممکن نیست، به کارنامه اجرایی و اهداف افراد نگاه کنیم.
 
🔷صیانت از حق الناس و ارائه متوازن خدمات از مهم ترین مطالبه های مردم است
 
🔶این کارشناس مسائل شهری با تاکید بر اینکه توجه به مسائل اقتصادی، صیانت از حق الناس و ارائه متوازن خدمات از مهم ترین مطالبه های مردم است، افزود: در شهر رشت ارائه خدمات و اجرای طرح های عمرانی عام المنفعه به دلیل کاهش درآمد شهرداری با چالش های جدی روبه رو است.
 
🔶محمودیان با بیان اینکه راه حل برون رفت از وضع موجود ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و مشارکت دادن سرمایه گذران در طرح های مختلف است، گفت: با نگاهی به ردیف های بودجه شهرداری رشت می توان دید که منابع درآمدی پایدار مناسب برای شهر رشت وجود نداشته و یا در صورت وجود میزان تحقق آن ردیف بودجه بسیار پایین است.
محمد محمودیان | اعتمادآنلاین
 
🔶محمودیان با اشاره به اینکه شهر رشت از ظرفیت های بسیار مناسبی برای ایجاد درآمد های پایدار برخوردار بوده که در کمتر شهری قابل مشاهده است، تصریح کرد: شورای شهر رشت باید برنامه مدون در میان مدت و بلند مدت برای تعریف درآمدهای پایدار برای شهر داشته باش د، زیرا ساخت و ساز ها در سطح شهر تابع رکود، تورم و سیاست های کلان دولت ها است و نمی توان میزان درآمد حاصله از آن را پیش بینی کرد.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna